Matrix Color Obsessed Shampoo 1000ml
4/5 (24)
Matrix Color Obsessed Shampoo 1000ml
4/5 (24)
Ainoastaan ammattilaisille
Oletko yritysasiakas? Tutustu sitten koko yritysvalikoimaan nyt ammattilaisalustallamme salonline.com.
✔ Hinnat ilman arvonlisäveroa
✔ Reaaliaikainen varasto
✔ Henkilökohtainen tilinhoitaja
Kuvaus
Tuotearvostelut (24)
Cornelia Simm
| 7 kuukautta sitten
Top shampoo
Spitzen Shampoo
Super shampoo, hoitaa hiuksiani kauniisti. Värini kestää pitkään ja hiukseni kiiltävät kauniisti ja näyttävät terveiltä.
Super Shampoo, pflegt meine Harre sehr schön. Meine Farbe hält dadurch sehr lange und die Haare haben einen schönen Glanz und sehen gesund aus.
Monique
| 2 vuotta sitten
Fijne shampoo
Fijne shampoo
Ruikt wrv lekker
Ruikt wrv lekker
Karin
| 3 vuotta sitten
Prima.
Prima.
Fijne shampoo voor gekleurd haar. Zuinig in gebruik.
Fijne shampoo voor gekleurd haar. Zuinig in gebruik.
corina
| 4 vuotta sitten
gewoon een prima shampoo
gewoon een prima shampoo
een prima shampoo die de kleur in het haar goed vast houd .
hij ruikt lekker en heeft een mooie verpakking .
echter word mijn haar wel snel na het wassen weer vet
een prima shampoo die de kleur in het haar goed vast houd .
hij ruikt lekker en heeft een mooie verpakking .
echter word mijn haar wel snel na het wassen weer vet
Nandy
| 4 vuotta sitten
Gebruik shampoo alleen samen met conditioner
Gebruik shampoo alleen samen met conditioner
Toen ik de fles opende moest ik erg wennen aan de geur. Hij is heel erg zoet. Maar geur is erg persoonlijk.
De fles zelf ligt lekker in de hand, maar de tekst achterop is erg moeilijk te lezen.
De shampoo schuimt lekker. Maar als het uitspoelt, voelt je haar echt heel erg droog aan. Ik heb toen de shampoo nog een keer gebruikt om te kijken of het anders zou aanvoelen maar het bleef droog. Heb toen de conditioner gebruikt, toen werd mijn haar minder droog. Na het drogen had ik wel glans in mijn haar.
Mijn kleur bleef wel mooi met deze shampoo.
Voorheen waste ik mijn haar 2 keer per week, dat moest met de shampoo wel vaker (3-4 keer)
Ik persoonlijk zou niet meer voor deze shampoo kiezen.
Toen ik de fles opende moest ik erg wennen aan de geur. Hij is heel erg zoet. Maar geur is erg persoonlijk.
De fles zelf ligt lekker in de hand, maar de tekst achterop is erg moeilijk te lezen.
De shampoo schuimt lekker. Maar als het uitspoelt, voelt je haar echt heel erg droog aan. Ik heb toen de shampoo nog een keer gebruikt om te kijken of het anders zou aanvoelen maar het bleef droog. Heb toen de conditioner gebruikt, toen werd mijn haar minder droog. Na het drogen had ik wel glans in mijn haar.
Mijn kleur bleef wel mooi met deze shampoo.
Voorheen waste ik mijn haar 2 keer per week, dat moest met de shampoo wel vaker (3-4 keer)
Ik persoonlijk zou niet meer voor deze shampoo kiezen.
Sandra90
| 4 vuotta sitten
Fijne kleurshampoo
Fijne kleurshampoo
De shampoo zit in een paarse fles die lekker opvalt in de badkamer. De geur van de shampoo vind ik heel belangrijk, hij moet lekker ruiken, maar niet te overheersend zijn. Deze shampoo heeft in mijn beleving precies genoeg geur die niet te sterk ruikt. De shampoo is makkelijk aan te brengen op het haar en kan goed uitgesmeerd worden: het is een fijne gladde massa. Mijn haar voelt na gebruik goed verzorgd aan. Na gebruik van de shampoo samen met de conditioner, heb ik het idee dat de kleur weer wat opleeft. Ook voelt mijn haar licht aan na gebruik, mijn haar is makkelijk te doorkammen na gebruik, ik heb geen last van klitten. Ik verwachtte een fijne shampoo die goed is voor mijn haar en hoofdhuid met een fijne geur. Deze shampoo maakt dat wat mij betreft ook waar.
De shampoo zit in een paarse fles die lekker opvalt in de badkamer. De geur van de shampoo vind ik heel belangrijk, hij moet lekker ruiken, maar niet te overheersend zijn. Deze shampoo heeft in mijn beleving precies genoeg geur die niet te sterk ruikt. De shampoo is makkelijk aan te brengen op het haar en kan goed uitgesmeerd worden: het is een fijne gladde massa. Mijn haar voelt na gebruik goed verzorgd aan. Na gebruik van de shampoo samen met de conditioner, heb ik het idee dat de kleur weer wat opleeft. Ook voelt mijn haar licht aan na gebruik, mijn haar is makkelijk te doorkammen na gebruik, ik heb geen last van klitten. Ik verwachtte een fijne shampoo die goed is voor mijn haar en hoofdhuid met een fijne geur. Deze shampoo maakt dat wat mij betreft ook waar.
Stefje88
| 4 vuotta sitten
Fijn product in gebruik
Fijn product in gebruik
Recent gebruik ik deze shampoo in combinatie met de bijbehorende conditioner. De geur van de shampoo is lekker fris en fruitig. De verpakking is makkelijk in gebruik en is ook lekker groot kwa inhoud. Wanneer ik mijn haar geverfd heb, is mijn haar altijd wat droger en stugger. Dit is ook de reden dat ik deze combinatie ben gaan gebruiken. De shampoo van Matrix in combinatie met de conditioner zorgt er nu voor dat mijn haar niet meer droog is, maar lekker zacht.
Recent gebruik ik deze shampoo in combinatie met de bijbehorende conditioner. De geur van de shampoo is lekker fris en fruitig. De verpakking is makkelijk in gebruik en is ook lekker groot kwa inhoud. Wanneer ik mijn haar geverfd heb, is mijn haar altijd wat droger en stugger. Dit is ook de reden dat ik deze combinatie ben gaan gebruiken. De shampoo van Matrix in combinatie met de conditioner zorgt er nu voor dat mijn haar niet meer droog is, maar lekker zacht.
steeefjuh
| 5 vuotta sitten
prima shampoo
prima shampoo
Ik heb nu een aantal weken de Matrix Total Results Color Obsessed shampoo in gebruik. Ik vind het een fijne verpakking, hoewel ik het ook jammer vind dat deze niet echt duurzaam is. De flessen zijn wel lang en smal, zodat ze prima in een rekje in de badkamer passen. De shampoo ruikt erg lekker en is makkelijk uit de flexibele fles te krijgen. Je hebt maar een klein beetje nodig, dus kun je lang doen met een fles. De shampoo ruikt lekker en schuimt goed. Ik merk na het wassen dat mijn haar zacht en gevoed is, ondanks dat het gekleurd is. Ik kan nog niet met duidelijkheid zeggen of de shampoo echt zorgt voor kleurbehoud, daarvoor heb ik deze nog te kort in gebruik. Ook zou ik nog moeten testen hoe de kleur van mijn haar blijft net na een bezoek aan de kapper. Al met al is het wel een fijne shampoo waar ik nog lang mee kan doen en lang plezier van heb.
Ik heb nu een aantal weken de Matrix Total Results Color Obsessed shampoo in gebruik. Ik vind het een fijne verpakking, hoewel ik het ook jammer vind dat deze niet echt duurzaam is. De flessen zijn wel lang en smal, zodat ze prima in een rekje in de badkamer passen. De shampoo ruikt erg lekker en is makkelijk uit de flexibele fles te krijgen. Je hebt maar een klein beetje nodig, dus kun je lang doen met een fles. De shampoo ruikt lekker en schuimt goed. Ik merk na het wassen dat mijn haar zacht en gevoed is, ondanks dat het gekleurd is. Ik kan nog niet met duidelijkheid zeggen of de shampoo echt zorgt voor kleurbehoud, daarvoor heb ik deze nog te kort in gebruik. Ook zou ik nog moeten testen hoe de kleur van mijn haar blijft net na een bezoek aan de kapper. Al met al is het wel een fijne shampoo waar ik nog lang mee kan doen en lang plezier van heb.
LB90
| 5 vuotta sitten
Shampoo goed voor je haren
Shampoo goed voor je haren
Deze shampoo gebruik ik nu een aantal weken in combinatie met de conditioner. Ik vind het een aanrader. Doet wat het moet doen: kleurbehoud. Wat betreft de prijs van de shampoo is dit goed te doen, aangezien een verfbeurt bij de kapper aardig wat geld kost. Dit is echt het behoud van de kleur van je haren. Nadeel vind ik wel dat de fles blauw is en de tekst zwart, waardoor het lezen een uitdaging is. Verder vind ik de tubes/flessen mooi van design, staat toch leuk in je badkamer, mijn oog wil ook wat. Je bent weinig shampoo en conditioner nodig omdat hij goed schuimt, je kan aardig lang met een fles doen dus. De geur vind ik ook prettig, niet te heftig, maar wel genoeg voor het frisse gevoel. Kortom: doet wat het moet doen, als je twijfelt: doen!
Deze shampoo gebruik ik nu een aantal weken in combinatie met de conditioner. Ik vind het een aanrader. Doet wat het moet doen: kleurbehoud. Wat betreft de prijs van de shampoo is dit goed te doen, aangezien een verfbeurt bij de kapper aardig wat geld kost. Dit is echt het behoud van de kleur van je haren. Nadeel vind ik wel dat de fles blauw is en de tekst zwart, waardoor het lezen een uitdaging is. Verder vind ik de tubes/flessen mooi van design, staat toch leuk in je badkamer, mijn oog wil ook wat. Je bent weinig shampoo en conditioner nodig omdat hij goed schuimt, je kan aardig lang met een fles doen dus. De geur vind ik ook prettig, niet te heftig, maar wel genoeg voor het frisse gevoel. Kortom: doet wat het moet doen, als je twijfelt: doen!
Jetski189
| 5 vuotta sitten
Fijne shampoo
Fijne shampoo
Wat is de Matrix Total Results Color Obsessed Shampoo een fijne shampoo! Ik gebruik hem nu zo’n 3 weken en ik kan wel zeggen dat ik tevreden ben met de shampoo.
Het is een zachte en lekker geurende shampoo. De eerste keren gebruikte ik teveel van de shampoo, maar ik kwam er achter dat je maar een klein beetje nodig om je haar te wassen.
De shampoo schuimt lekker terwijl je hem in je haar masseert.
Naar mijn mening “straalt” mijn haar meer nu ik de shampoo gebruik en de kleur van mijn geverfde haar blijft langer levendiger.
Wat ik ook fijn vind is dat de shampoo het haar beschermt tegen de hitte van mijn warmtestyling tools.
Ik heb de shampoo gebruikt in combinatie met de bijpassende conditioner en met een ander merk conditioner.
Ik merkte dat mijn haar sneller vet was bij gebruik van de bijpassende conditioner, met de andere conditioner had ik er minder last van.
Mijn conclusie is dat ik heel tevreden ben met de shampoo, hij ruikt heel lekker, zorgt ervoor dat mijn haarkleur langer behouden blijft en hij beschermt tegen de hitte van mijn stijltang.
Wat is de Matrix Total Results Color Obsessed Shampoo een fijne shampoo! Ik gebruik hem nu zo’n 3 weken en ik kan wel zeggen dat ik tevreden ben met de shampoo.
Het is een zachte en lekker geurende shampoo. De eerste keren gebruikte ik teveel van de shampoo, maar ik kwam er achter dat je maar een klein beetje nodig om je haar te wassen.
De shampoo schuimt lekker terwijl je hem in je haar masseert.
Naar mijn mening “straalt” mijn haar meer nu ik de shampoo gebruik en de kleur van mijn geverfde haar blijft langer levendiger.
Wat ik ook fijn vind is dat de shampoo het haar beschermt tegen de hitte van mijn warmtestyling tools.
Ik heb de shampoo gebruikt in combinatie met de bijpassende conditioner en met een ander merk conditioner.
Ik merkte dat mijn haar sneller vet was bij gebruik van de bijpassende conditioner, met de andere conditioner had ik er minder last van.
Mijn conclusie is dat ik heel tevreden ben met de shampoo, hij ruikt heel lekker, zorgt ervoor dat mijn haarkleur langer behouden blijft en hij beschermt tegen de hitte van mijn stijltang.
| Tuotemerkki | Matrix Color Obsessed |
| Kategoria | Hiustuotteet Hiustenhoito Shampoo |
| EAN | 3474630740891 |
| Sisältö | 1000ml |
Tuotearvostelut (24)
Cornelia Simm
| 7 kuukautta sitten
Top shampoo
Spitzen Shampoo
Super shampoo, hoitaa hiuksiani kauniisti. Värini kestää pitkään ja hiukseni kiiltävät kauniisti ja näyttävät terveiltä.
Super Shampoo, pflegt meine Harre sehr schön. Meine Farbe hält dadurch sehr lange und die Haare haben einen schönen Glanz und sehen gesund aus.
Monique
| 2 vuotta sitten
Fijne shampoo
Fijne shampoo
Ruikt wrv lekker
Ruikt wrv lekker
Karin
| 3 vuotta sitten
Prima.
Prima.
Fijne shampoo voor gekleurd haar. Zuinig in gebruik.
Fijne shampoo voor gekleurd haar. Zuinig in gebruik.
corina
| 4 vuotta sitten
gewoon een prima shampoo
gewoon een prima shampoo
een prima shampoo die de kleur in het haar goed vast houd .
hij ruikt lekker en heeft een mooie verpakking .
echter word mijn haar wel snel na het wassen weer vet
een prima shampoo die de kleur in het haar goed vast houd .
hij ruikt lekker en heeft een mooie verpakking .
echter word mijn haar wel snel na het wassen weer vet
Nandy
| 4 vuotta sitten
Gebruik shampoo alleen samen met conditioner
Gebruik shampoo alleen samen met conditioner
Toen ik de fles opende moest ik erg wennen aan de geur. Hij is heel erg zoet. Maar geur is erg persoonlijk.
De fles zelf ligt lekker in de hand, maar de tekst achterop is erg moeilijk te lezen.
De shampoo schuimt lekker. Maar als het uitspoelt, voelt je haar echt heel erg droog aan. Ik heb toen de shampoo nog een keer gebruikt om te kijken of het anders zou aanvoelen maar het bleef droog. Heb toen de conditioner gebruikt, toen werd mijn haar minder droog. Na het drogen had ik wel glans in mijn haar.
Mijn kleur bleef wel mooi met deze shampoo.
Voorheen waste ik mijn haar 2 keer per week, dat moest met de shampoo wel vaker (3-4 keer)
Ik persoonlijk zou niet meer voor deze shampoo kiezen.
Toen ik de fles opende moest ik erg wennen aan de geur. Hij is heel erg zoet. Maar geur is erg persoonlijk.
De fles zelf ligt lekker in de hand, maar de tekst achterop is erg moeilijk te lezen.
De shampoo schuimt lekker. Maar als het uitspoelt, voelt je haar echt heel erg droog aan. Ik heb toen de shampoo nog een keer gebruikt om te kijken of het anders zou aanvoelen maar het bleef droog. Heb toen de conditioner gebruikt, toen werd mijn haar minder droog. Na het drogen had ik wel glans in mijn haar.
Mijn kleur bleef wel mooi met deze shampoo.
Voorheen waste ik mijn haar 2 keer per week, dat moest met de shampoo wel vaker (3-4 keer)
Ik persoonlijk zou niet meer voor deze shampoo kiezen.
Sandra90
| 4 vuotta sitten
Fijne kleurshampoo
Fijne kleurshampoo
De shampoo zit in een paarse fles die lekker opvalt in de badkamer. De geur van de shampoo vind ik heel belangrijk, hij moet lekker ruiken, maar niet te overheersend zijn. Deze shampoo heeft in mijn beleving precies genoeg geur die niet te sterk ruikt. De shampoo is makkelijk aan te brengen op het haar en kan goed uitgesmeerd worden: het is een fijne gladde massa. Mijn haar voelt na gebruik goed verzorgd aan. Na gebruik van de shampoo samen met de conditioner, heb ik het idee dat de kleur weer wat opleeft. Ook voelt mijn haar licht aan na gebruik, mijn haar is makkelijk te doorkammen na gebruik, ik heb geen last van klitten. Ik verwachtte een fijne shampoo die goed is voor mijn haar en hoofdhuid met een fijne geur. Deze shampoo maakt dat wat mij betreft ook waar.
De shampoo zit in een paarse fles die lekker opvalt in de badkamer. De geur van de shampoo vind ik heel belangrijk, hij moet lekker ruiken, maar niet te overheersend zijn. Deze shampoo heeft in mijn beleving precies genoeg geur die niet te sterk ruikt. De shampoo is makkelijk aan te brengen op het haar en kan goed uitgesmeerd worden: het is een fijne gladde massa. Mijn haar voelt na gebruik goed verzorgd aan. Na gebruik van de shampoo samen met de conditioner, heb ik het idee dat de kleur weer wat opleeft. Ook voelt mijn haar licht aan na gebruik, mijn haar is makkelijk te doorkammen na gebruik, ik heb geen last van klitten. Ik verwachtte een fijne shampoo die goed is voor mijn haar en hoofdhuid met een fijne geur. Deze shampoo maakt dat wat mij betreft ook waar.
Stefje88
| 4 vuotta sitten
Fijn product in gebruik
Fijn product in gebruik
Recent gebruik ik deze shampoo in combinatie met de bijbehorende conditioner. De geur van de shampoo is lekker fris en fruitig. De verpakking is makkelijk in gebruik en is ook lekker groot kwa inhoud. Wanneer ik mijn haar geverfd heb, is mijn haar altijd wat droger en stugger. Dit is ook de reden dat ik deze combinatie ben gaan gebruiken. De shampoo van Matrix in combinatie met de conditioner zorgt er nu voor dat mijn haar niet meer droog is, maar lekker zacht.
Recent gebruik ik deze shampoo in combinatie met de bijbehorende conditioner. De geur van de shampoo is lekker fris en fruitig. De verpakking is makkelijk in gebruik en is ook lekker groot kwa inhoud. Wanneer ik mijn haar geverfd heb, is mijn haar altijd wat droger en stugger. Dit is ook de reden dat ik deze combinatie ben gaan gebruiken. De shampoo van Matrix in combinatie met de conditioner zorgt er nu voor dat mijn haar niet meer droog is, maar lekker zacht.
steeefjuh
| 5 vuotta sitten
prima shampoo
prima shampoo
Ik heb nu een aantal weken de Matrix Total Results Color Obsessed shampoo in gebruik. Ik vind het een fijne verpakking, hoewel ik het ook jammer vind dat deze niet echt duurzaam is. De flessen zijn wel lang en smal, zodat ze prima in een rekje in de badkamer passen. De shampoo ruikt erg lekker en is makkelijk uit de flexibele fles te krijgen. Je hebt maar een klein beetje nodig, dus kun je lang doen met een fles. De shampoo ruikt lekker en schuimt goed. Ik merk na het wassen dat mijn haar zacht en gevoed is, ondanks dat het gekleurd is. Ik kan nog niet met duidelijkheid zeggen of de shampoo echt zorgt voor kleurbehoud, daarvoor heb ik deze nog te kort in gebruik. Ook zou ik nog moeten testen hoe de kleur van mijn haar blijft net na een bezoek aan de kapper. Al met al is het wel een fijne shampoo waar ik nog lang mee kan doen en lang plezier van heb.
Ik heb nu een aantal weken de Matrix Total Results Color Obsessed shampoo in gebruik. Ik vind het een fijne verpakking, hoewel ik het ook jammer vind dat deze niet echt duurzaam is. De flessen zijn wel lang en smal, zodat ze prima in een rekje in de badkamer passen. De shampoo ruikt erg lekker en is makkelijk uit de flexibele fles te krijgen. Je hebt maar een klein beetje nodig, dus kun je lang doen met een fles. De shampoo ruikt lekker en schuimt goed. Ik merk na het wassen dat mijn haar zacht en gevoed is, ondanks dat het gekleurd is. Ik kan nog niet met duidelijkheid zeggen of de shampoo echt zorgt voor kleurbehoud, daarvoor heb ik deze nog te kort in gebruik. Ook zou ik nog moeten testen hoe de kleur van mijn haar blijft net na een bezoek aan de kapper. Al met al is het wel een fijne shampoo waar ik nog lang mee kan doen en lang plezier van heb.
LB90
| 5 vuotta sitten
Shampoo goed voor je haren
Shampoo goed voor je haren
Deze shampoo gebruik ik nu een aantal weken in combinatie met de conditioner. Ik vind het een aanrader. Doet wat het moet doen: kleurbehoud. Wat betreft de prijs van de shampoo is dit goed te doen, aangezien een verfbeurt bij de kapper aardig wat geld kost. Dit is echt het behoud van de kleur van je haren. Nadeel vind ik wel dat de fles blauw is en de tekst zwart, waardoor het lezen een uitdaging is. Verder vind ik de tubes/flessen mooi van design, staat toch leuk in je badkamer, mijn oog wil ook wat. Je bent weinig shampoo en conditioner nodig omdat hij goed schuimt, je kan aardig lang met een fles doen dus. De geur vind ik ook prettig, niet te heftig, maar wel genoeg voor het frisse gevoel. Kortom: doet wat het moet doen, als je twijfelt: doen!
Deze shampoo gebruik ik nu een aantal weken in combinatie met de conditioner. Ik vind het een aanrader. Doet wat het moet doen: kleurbehoud. Wat betreft de prijs van de shampoo is dit goed te doen, aangezien een verfbeurt bij de kapper aardig wat geld kost. Dit is echt het behoud van de kleur van je haren. Nadeel vind ik wel dat de fles blauw is en de tekst zwart, waardoor het lezen een uitdaging is. Verder vind ik de tubes/flessen mooi van design, staat toch leuk in je badkamer, mijn oog wil ook wat. Je bent weinig shampoo en conditioner nodig omdat hij goed schuimt, je kan aardig lang met een fles doen dus. De geur vind ik ook prettig, niet te heftig, maar wel genoeg voor het frisse gevoel. Kortom: doet wat het moet doen, als je twijfelt: doen!
Jetski189
| 5 vuotta sitten
Fijne shampoo
Fijne shampoo
Wat is de Matrix Total Results Color Obsessed Shampoo een fijne shampoo! Ik gebruik hem nu zo’n 3 weken en ik kan wel zeggen dat ik tevreden ben met de shampoo.
Het is een zachte en lekker geurende shampoo. De eerste keren gebruikte ik teveel van de shampoo, maar ik kwam er achter dat je maar een klein beetje nodig om je haar te wassen.
De shampoo schuimt lekker terwijl je hem in je haar masseert.
Naar mijn mening “straalt” mijn haar meer nu ik de shampoo gebruik en de kleur van mijn geverfde haar blijft langer levendiger.
Wat ik ook fijn vind is dat de shampoo het haar beschermt tegen de hitte van mijn warmtestyling tools.
Ik heb de shampoo gebruikt in combinatie met de bijpassende conditioner en met een ander merk conditioner.
Ik merkte dat mijn haar sneller vet was bij gebruik van de bijpassende conditioner, met de andere conditioner had ik er minder last van.
Mijn conclusie is dat ik heel tevreden ben met de shampoo, hij ruikt heel lekker, zorgt ervoor dat mijn haarkleur langer behouden blijft en hij beschermt tegen de hitte van mijn stijltang.
Wat is de Matrix Total Results Color Obsessed Shampoo een fijne shampoo! Ik gebruik hem nu zo’n 3 weken en ik kan wel zeggen dat ik tevreden ben met de shampoo.
Het is een zachte en lekker geurende shampoo. De eerste keren gebruikte ik teveel van de shampoo, maar ik kwam er achter dat je maar een klein beetje nodig om je haar te wassen.
De shampoo schuimt lekker terwijl je hem in je haar masseert.
Naar mijn mening “straalt” mijn haar meer nu ik de shampoo gebruik en de kleur van mijn geverfde haar blijft langer levendiger.
Wat ik ook fijn vind is dat de shampoo het haar beschermt tegen de hitte van mijn warmtestyling tools.
Ik heb de shampoo gebruikt in combinatie met de bijpassende conditioner en met een ander merk conditioner.
Ik merkte dat mijn haar sneller vet was bij gebruik van de bijpassende conditioner, met de andere conditioner had ik er minder last van.
Mijn conclusie is dat ik heel tevreden ben met de shampoo, hij ruikt heel lekker, zorgt ervoor dat mijn haarkleur langer behouden blijft en hij beschermt tegen de hitte van mijn stijltang.
Tuotetiedot
| Tuotemerkki | Matrix Color Obsessed |
| Kategoria | Hiustuotteet Hiustenhoito Shampoo |
| EAN | 3474630740891 |
| Sisältö | 1000ml |