Siirry hakuun Siirry pääsisältöön
Tilattu ennen klo 22.00, lähetetty tänään!*
Ilmainen toimitus alkaen 75 €*.
💌 Vill du vara först med att få reda på våra kampanjer? Registrera dig för vårt nyhetsbrev!

Asiakasohjelma

  • Mikä on The Salontotal Club?

    The Salontotal Club on Salontotalin kanta-asiakasohjelma. Haluatko tietää lisää? Katso kanta-asiakasohjelman sivu: sieltä löydät kaikki tiedot ehdoista, pisteiden keräämisestä ja ohjelman eduista. Liity Salontotal Clubiin ja aloita pisteiden kerääminen jo tänään!

  • Milloin saan palkitsemispisteeni?

    Pisteesi lisätään automaattisesti pistesaldoosi heti, kun tilauksesi on valmis ja pisteet on aktivoitu. Pisteitä varataan 30 päivää ennen kuin voit käyttää niitä. Näin pidämme asian reiluna ja selkeänä.

  • Mistä voin tarkistaa pistesaldoni?

    Kirjaudu sisään tilillesi ja siirry tilialueelle. Täältä näet tarkalleen, kuinka monta pistettä olet säästänyt ja kuinka monta pistettä sinulla on yhteensä. Voit tarkastella pistesaldoasi myös silloin, kun haluat vaihtaa pisteitä arvoseteliin. Oston jälkeen pisteesi varataan ensin 30 päiväksi. Sen jälkeen ne aktivoituvat ja voit käyttää niitä. Tämän jälkeen pisteet lisätään tiliympäristössä olevaan etenemispalkkiin.

  • Miten arvoseteli toimii?

    Voit helposti vaihtaa pisteesi arvoseteliin. Yleiskatsauksen kaikista saatavilla olevista arvoseteleistä löydät tilisi ympäristöstä kohdasta "Arvosetelit". Kupongilla saat alennuksen seuraavasta tilauksestasi, voit valita ilmaisen tuotteen tai muun edun, kuten ilmaisen toimituksen. Voit lunastaa kupongin, kun olet saavuttanut vaaditun pistemäärän. Voit käyttää yhden kupongin yhtä tilausta kohden.

  • Voinko yhdistää pisteitä alennuskoodiin?

    Kyllä, voit käyttää pisteitäsi yhdessä alennuskoodin kanssa. Onko yhdestä tuotteesta useita alennustarjouksia? Silloin korkein alennus on voimassa yhdessä kupongin kanssa.

  • Mitä pisteilleni tapahtuu, jos peruutan tai palautan tilauksen?

    Jos (osittain) peruutat tai palautat tilauksen, vastaavat pisteet vähennetään uudelleen pistesaldostasi. Jos tilauksessasi käytit kanta-asiakaspisteitä alennukseen (esimerkiksi kupongin kautta), pisteitä ei palauteta peruutuksen tai palautuksen yhteydessä. Kanta-asiakaspisteet ovat uskollisuuspalkkio, eikä niillä ole rahallista arvoa. Niitä ei voi vaihtaa käteiseksi, ja ne myönnetään sekä hyvitetään vain onnistuneista ja loppuun saatetuista tilauksista.

  • Unohdin kirjautua sisään tilaukseni aikana, saanko silti pisteitä?

    Ei, valitettavasti emme voi myöntää pisteitä jälkikäteen ilman kirjautumista tehdyistä tilauksista. Pisteet myönnetään automaattisesti vain, kun olet kirjautunut sisään Salontotal-tililläsi tilaushetkellä. Varmista siis aina, että kirjaudut sisään ennen kassalle menoa, jotta et menetä pisteitä.

  • Voinko siirtää pisteitäni jollekin toiselle?

    Ei, pisteet ovat henkilökohtaisia ja tiliisi sidottuja. Niitä ei voi siirtää toiselle tilille.

  • Milloin arvostelu hyväksytään pisteitä varten?

    Arvostelu hyväksytään, kun siinä on vähintään 150 merkkiä ja se sisältää arvokasta tietoa tuotteesta tai kokemuksestasi. Vältä pelkkiä tähtiä tai lyhyitä lauseita – kannustamme rehelliseen ja sisällölliseen palautteeseen. Näin autat muita ja ansaitset pisteitä the Salontotal Club!

  • Säilytänkö kanta-asiakaspisteeni, jos peruutan tai palautan tilauksen?

    Jos tilauksessasi käytit kanta-asiakaspisteitä alennukseen (esimerkiksi kupongin kautta), pisteitä ei palauteta peruutuksen tai palautuksen yhteydessä. Kanta-asiakaspisteet ovat uskollisuuspalkkio, eikä niillä ole rahallista arvoa. Niitä ei voi vaihtaa käteiseksi, ja ne myönnetään sekä hyvitetään vain onnistuneista ja loppuun saatetuista tilauksista.

Onko kysymykseesi vielä vastaamatta?

Autamme sinua mielellämme. Onko sinulla tilausnumero? Pidä se sitten käsillä.

Maanantaista perjantaihin klo 09:00-17:30 ja lauantaisin klo 10:00-16:00.
Pyrimme vastaamaan 5 tunnin kuluessa.