Hae aiheen mukaan
Usein kysytyt kysymykset
-
Säilytänkö kanta-asiakaspisteeni, jos peruutan tai palautan tilauksen?
Jos tilauksessasi käytit kanta-asiakaspisteitä alennukseen (esimerkiksi kupongin kautta), pisteitä ei palauteta peruutuksen tai palautuksen yhteydessä. Kanta-asiakaspisteet ovat uskollisuuspalkkio, eikä niillä ole rahallista arvoa. Niitä ei voi vaihtaa käteiseksi, ja ne myönnetään sekä hyvitetään vain onnistuneista ja loppuun saatetuista tilauksista.
-
Mikä on The Salontotal Club?
The Salontotal Club on Salontotalin kanta-asiakasohjelma. Haluatko tietää lisää? Katso kanta-asiakasohjelman sivu: sieltä löydät kaikki tiedot ehdoista, pisteiden keräämisestä ja ohjelman eduista. Liity Salontotal Clubiin ja aloita pisteiden kerääminen jo tänään!
-
Mitkä ovat palautusehdot?
Voit palauttaa tuotteita, mutta siihen on muutamia ehtoja: - Palauta tuotteet alkuperäisessä kunnossa, etiketteineen ja pakkauksineen - Vaurioituneita tai käytettyjä tuotteita ei hyväksytä Käsittelemme vain palautuksia, jotka täyttävät nämä vaatimukset. Jos tuote ei täytä ehtoja, lähetämme sen takaisin. Kun otat ensin yhteyttä asiakaspalveluumme, vältyt pettymyksiltä ja turhilta kustannuksilta. Autamme mielellämme sinua löytämään parhaan ratkaisun!
-
Maksuni epäonnistui. Mitä nyt?
Epäonnistuiko maksusi? Älä huoli, sellaista sattuu joskus. Onneksi siihen on yksinkertainen ratkaisu. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja pyydä uutta maksulinkkiä. He auttavat sinua mielellään ja varmistavat, että voit maksaa nopeasti.
-
Mitä tarkoittaa ‘toimitusaika tuntematon’?
Jos näet tämän viestin, emme valitettavasti tiedä tarkalleen, milloin tuote tulee saataville. Tämä johtuu usein toimittajastamme. Ymmärrämme, että tämä voi olla ärsyttävää, mutta teemme kovasti töitä saadaksemme haluamasi tuotteen mahdollisimman pian. Pidä silmällä tuotesivua päivitysten varalta.
-
Mikä on tilaukseni tila?
Tilauksesi tila näkyy välittömästi henkilökohtaisessa tilissäsi Salontotal.fi. Täältä näet yhdellä silmäyksellä, missä vaiheessa toimitusprosessia tilauksesi on, onko se käsittelyssä, matkalla lähetykseen vai melkein kotona.
Ymmärrämme kuitenkin myös, että joskus tarvitset yksityiskohtaisempaa tietoa tai että tilauksen tilaan liittyy erityisiä kysymyksiä. Tällöin asiakaspalvelumme on valmiina auttamaan sinua. Älä epäröi ottaa meihin yhteyttä puhelimitse, sähköpostitse tai chatin kautta, ja teemme parhaamme vastataksemme kaikkiin kysymyksiisi ja poistaaksemme mahdolliset huolesi. -
Milloin saan palkitsemispisteeni?
Pisteesi lisätään automaattisesti pistesaldoosi heti, kun tilauksesi on valmis ja pisteet on aktivoitu. Pisteitä varataan 30 päivää ennen kuin voit käyttää niitä. Näin pidämme asian reiluna ja selkeänä.
Asiakaspalvelu
Autamme sinua mielellämme. Onko sinulla tilausnumero? Pidä se sitten käsillä.
Maanantaista perjantaihin klo 09:00-17:30 ja lauantaisin klo 10:00-16:00.
Pyrimme vastaamaan 5 tunnin kuluessa.